Obchodní podmínky
Potvrzení objednávky
Po obdržení Vaší objednávky ověřujeme, zda je zboží v požadovaném rozsahu k dispozici, nejpozději k 19:00 hod. zpracováváme objednávku a následně Vám zašleme potvrzující e-mail, případně zavoláme / Vaši objednávku č.... potvrzujeme a zboží... Do našeho potvrzení můžete objednávku bez jakýchkoli poplatků zrušit na stránkách obchodu www.ideacaffe.cz / položka Můj účet.
2. Nákupní řád
Práva a povinnosti prodejce
Prodejce má povinnost vyřídit závaznou (e- mailem potvrzenou) objednávku a odeslat objednané zboží na adresu v této objednávce uvedenou nejpozději do 14-ti dnů od přijetí objednávky. Je-li v popisu zboží uvedena delší lhůta expedice, je u objednávky obsahující toto zboží závaznou lhůtou vyřízení tato uvedená lhůta. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky pokud je zadaná doručovací adresa zjevně pochybná. O tomto odmítnutí zašle informaci na e-mailovou adresu zákazníka.
Práva a povinnosti nakupujícího
3. Platební a dodací podmínky
Obchodní balík GLS
Objednávky se zpracovávají každý pracovní den do 19:00 hod. Po námi potvrzení objednávek/e-mail, telefon jsou následující pracovní den doručovány prostřednictvím přepravní společnosti GLS po celé České Republice.
Standardní doba doručení zásilky zákazníkovi je 1 pracovní den od odeslání našim distribučním centrem.
Cena poštovného
Dopravné a balné činí 90,–Kč.
Objednávky realizované prostřednictvím České pošty a.s. je možné hradit pomocí dobírky (zákazník platí v hotovosti při doručení zásilky) nebo po dohovoru s obchodníkem převodem – Proforma Faktura platbou na náš bankovní účet 201488057/0300 vedený u ČSOB (objednávka je realizována po připsání částky na náš bankovní účet).
Možnost vyzvednutí a zaplacení objednaného zboží osobně v místě provozovatele po předchozí domluvě.
- Zákaznické centrum a prodejna: Štítová 254/4, 149 00 Praha - Újezd
Při osobním odběru zboží u provozovatele v Praze dopravné ani balné neúčtujeme.
Odstoupení od smlouvy
Možnost odstoupení od smlouvy se nevztahuje na
- dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek
- musí být nepoškozené
Odstoupení od smlouvy musí obsahovat
- Identifikaci spotřebitele včetně uvedení aktuální plné adresy
- Text "Požaduji vrácení uhrazené částky za přiložené zboží na adresu .." , při požadavku vrácení peněz na účet, uveďte prosím jeho číslo
Osobní údaje poskytnuté zákazníky v žádném případě neposkytujeme třetí straně, pokud to nesouvisí s účelem, ke kterým byly poskytnuty obchodu www.ideacaffe.cz (např. sdělení doručovací adresy přepravci).
Prodávající se zavazuje, že osobní údaje, které mu poskytl nakupující, bude používat pouze k účelům, které souvisejí se službami obchodu www.ideacaffe.cz.
Na písemnou žádost nakupujícího je prodávající povinen údaje o tomto nakupujícím vymazat z databáze zákazníků.
Uplatněním objednávky vyjadřujete souhlas k tomu, aby Vámi uvedené údaje byly zpracovány v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů pro další využití dodavatelem objednaného zboží a provozovatelem virtuální .
5. Reklamační řád
Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta. Záruka je vztažena na veškeré zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s funkčností zboží, jeho užitnými a estetickými vlastnostmi.
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (viz Reklamační protokol - k tisku, e-mailem) nebo telefonicky ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v provozovnách prodejcesídla viz. "Údaje o nás" nebo na e-mailové adrese info@ideacaffe.cz. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. Prodávající neodpovídá za žádné škody způsobené neodbornou či nesprávnou manipulací, montáží nebo používáním. Poskytnutá záruka se nevztahuje ani na žádné vady zboží vzniklé v důsledku neodborné či nesprávné manipulace, montáže nebo používání.
Tyto obchodní podmínky a reklamační řád platí od 20. dubna 2009.