e-shop s prémiovou italskou kávou DERSUT a bavorským čajem Bioteaque
doprava zdarma nad 2000,-
INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
My, BcB s.r.o., zpracováváme Vaše osobní údaje v souladu s platnou legislativou, zejména Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“). V tomto dokumentu Vám poskytujeme podrobnosti o zpracování Vašich osobních údajů a informace o Vašich právech souvisejících se zpracováním Vašich osobních údajů v naší společnosti, a to pro veškeré účely a právní základy, pro které a na jejichž základě Vaše osobní údaje zpracováváme.
-
Totožnost a kontaktní údaje správce
Kdo jako správce Vašich osobních údajů jsme a jak nás můžete kontaktovat?
-
Jako BcB s. r. o., se sídlem v České republice, Štítová 254/4, Praha 4 – Újezd u Průhonic, PSČ 149 00, IČO 25606069, jsme správcem Vašich osobních údajů (dále jen „Správce“, příp. „my“).
-
Naše adresa pro doručování je Štítová 254/4, Praha 4 – Újezd u Průhonic, PSČ 149 00, adresa elektronické pošty obchod@ideacaffe.cz, telefonní číslo +420 777 706 001, ID datové schránky: aaf8qe.
-
Právní základ a účel zpracování osobních údajů
V jakých případech, za jakým účelem a na jakém právním základě Vaše osobní údaje zpracováváme?
-
Pokud si u nás objednáte zboží či služby,
-
je právním základem zpracování Vašich osobních údajů skutečnost, že toto zpracování je nezbytné pro:
-
splnění smlouvy mezi Vámi a Správcem nebo pro provedení opatření Správcem před uzavřením takové smlouvy ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení,
-
splnění právních povinností, které se na Správce vztahují, ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. c) Nařízení, a to konkrétně zejména splnění povinností uložených Správci obecně závaznými právními předpisy, zejména zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, zákonem č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů,
-
účely oprávněných zájmů Správce či třetí strany ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení.
-
-
je účelem zpracování Vašich osobních údajů:
-
plnění smlouvy mezi Vámi a Správcem, včetně doručení zboží a řešení práv z odpovědnosti za vady, či provedení opatření Správcem před uzavřením takové smlouvy a dále plnění souvisejících veřejnoprávních povinností Správcem,
-
zasílání obchodních sdělení Správcem vůči Vaší osobě ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o některých službách informační společnosti“), a činění jiných marketingových aktivit Správcem vůči Vaší osobě.
-
-
-
Pokud vyjádříte souhlas se zasíláním obchodních sdělení,
-
je právním základem zpracování Vašich osobních údajů Váš souhlas dávaný tímto Správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení,
-
účelem zpracování Vašich osobních údajů je zasílání obchodních sdělení Správcem vůči Vaší osobě ve smyslu Zákona o některých službách informační společnosti, a činění jiných marketingových aktivit Správcem vůči Vaší osobě.
-
-
Pokud jste vyjádřil(a) souhlas se zasíláním obchodních sdělení před uvedením první verze tohoto dokumentu (čl. VII. odst. 5. tohoto dokumentu),
-
je právním základem zpracování Vašich osobních údajů skutečnost, že toto zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů Správce či třetí strany ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení,
-
účelem zpracování Vašich osobních údajů je zasílání obchodních sdělení Správcem vůči Vaší osobě ve smyslu Zákona o některých službách informační společnosti.
-
-
Oprávněné zájmy Správce
Proč je v některých případech zpracování Vašich osobních údajů naším oprávněným zájmem a jak jsme k tomu došli?
-
Naším oprávněným zájmem je v některých případech uvedených v čl. II. tohoto dokumentu zasílání obchodních sdělení Vaší osobě ve smyslu Zákona o některých službách informační společnosti a činění jiných marketingových aktivit Správcem vůči Vaší osobě.
-
Pro stanovení legitimity tohoto oprávněného zájmu, a to zejména zjištění, zda před ním nemají přednost Vaše zájmy či základní práva a svobody vyžadující ochranu osobních údajů, jsme provedli posouzení vyváženosti, jehož obsah si můžete vyžádat.
-
Za rozhodující aspekty výše zmíněného posouzení vyváženosti, prokazujícího náš oprávněný zájem, lze považovat zejména skutečnost, že:
-
jste nám udělil(a) souhlas se zasíláním obchodních sdělení Vaší osobě podle ustanovení § 7 odst. 2 Zákona o některých službách informační společnosti či jste naším zákazníkem ve smyslu ustanovení § 7 odst. 3 Zákona o některých službách informační společnosti,
-
při zasílání obchodních sdělení dodržujeme obecně závazné právní předpisy, zejména ustanovení § 7 Zákona o některých službách informační společnosti, např. že Vám umožňujeme jednoduše odmítnout další zasílání obchodních sdělení Vaší osobě,
-
bod 47 recitálu Nařízení mimo jiné uvádí, že „zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu lze považovat za zpracování prováděné z důvodu oprávněného zájmu.“
-
-
Další příjemci osobních údajů
Kdo všechno Vaše osobní údaje uvidí?
-
Mezi další kategorie příjemců osobních údajů patří zejména následující typy společností, které pro nás zajišťují služby:
-
přepravní společnosti,
-
společnosti zajišťující provádění platebních transakcí,
-
účetní společnosti,
-
marketingové společnosti,
-
společnosti zajišťující webový hosting a IT služby.
-
-
Příjemci Vašich osobních údajů zpracovávaných za účelem plnění povinností vyplývajících z právních předpisů můžou být dále orgány finanční správy či jiné příslušné úřady v případech, kdy tak Správci ukládají obecně závazné právní předpisy.
-
Osobní údaje předáváme také do třetích zemí, v rámci nichž existují rozhodnutí Komise o odpovídající ochraně pro každou takovou jednotlivou zemi.
-
Doba uložení osobních údajů
Jak dlouho budeme ukládat Vaše osobní údaje?
-
Vaše osobní údaje pro účely dle čl. II. odst. 1.2.1. tohoto dokumentu budeme ukládat po dobu trvání účinků práv a povinností ze smlouvy a dále po dobu nutnou pro účely archivování podle příslušných obecně závazných právních předpisů. Tato doba je s ohledem na zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, stanovena na 10 let, počínaje rokem následujícím po roce, ve kterém vyřídíme Vaši objednávku.
-
Vaše osobní údaje získané pro ostatní účely budeme ukládat pod dobu aktivního používání s nimi souvisejících služeb (např. správa uživatelského účtu, příjem obchodních sdělení, apod.) a po dobu 5 let od jejich posledního využití z důvodu umožnění jednoduchého obnovení jejich využívání, nejdéle však do vznesení námitky či Vašeho obdobného požadavku proti zpracování osobních údajů, včetně uplatnění práva na výmaz Vašich osobních údajů.
-
Práva subjektu údajů
Jaká máte v souvislosti se svými osobními údaji práva?
-
Za podmínek stanovených v Nařízení máte právo:
-
požadovat od nás přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování,
-
vznést námitku proti zpracování,
-
na přenositelnost údajů,
-
podat stížnost u dozorového úřadu,
-
kdykoli odvolat souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů daný Správci, je-li zpracování na takovém souhlasu založeno, čímž však není dotčena zákonnost zpracování Vašich osobních údajů před takovýmto odvoláním souhlasu; souhlas se zpracováním osobních údajů můžete odvolat kliknutím na odkaz pro odhlášení odběru obchodních sdělení v každém takovém obchodním sdělení, případě prostřednictvím jakéhokoliv z kontaktů (např. e-mail, telefon), které jsou uvedeny na našich webových stránkách.
-
-
Nemáte povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí Vašich osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy a bez poskytnutí Vašich osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či ji z naší strany splnit.
-
Platnost a změny informací o zpracování osobních údajů
Od kdy tento dokument platí a co když jej upravíme?
-
Tento dokument budeme průběžně aktualizovat, abychom Vám veškeré informace poskytovali maximálně přesně, transparentně a pochopitelně a stejně tak, aby zohledňoval případné změny v našich postupech a aktualizaci právních předpisů.
-
U každé nové verze Vás stručně seznámíme s tím, co jsme v tomto dokumentu změnili.
-
Veškeré předchozí verze tohoto dokumentu budeme archivovat a na vyžádání Vám je zpřístupníme, pokud k tomu budete mít důvod, tedy pokud se Vás některá z předchozích verzí týkala.
-
O případných významnějších změnách tohoto dokumentu Vás budeme informovat oznámením na našich webových stránkách, případně v patičce obchodních sdělení.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1.1.2024